PUDEŁKO NA ZEGAREKI I ROTOMAT

    0

    Twój koszyk jest pusty

    Często zadawane pytania

    Informacje o produkcie

    Zegarek automatyczny potrzebuje średnio 600 obrotów dziennie.

    Im starszy jest Twój zegarek, tym więcej obrotów będzie potrzebował dziennie. Gdy Twój zegarek jest nowy, 500 obrotów dziennie w zupełności
    wystarczy.

    Twój zegarek jest umieszczony w obrotowej misce. Celem jest symulacja ruchu nadgarstka. To właśnie ten ruch pozwala olejowi znajdującemu się w wirniku pozostać płynnym i utrzymać regularny ruch wirnika.

    Dzięki temu Twój zegarek będzie na czas przez cały rok i będzie gotowy do noszenia w każdej chwili.

    Roktory do zegarków dopasowują się do wszystkich bransoletek i tarcz.
    Jeżeli istnieje ryzyko, że nawijak będzie za mały, jest to zaznaczone w
    karcie produktu.

    Twój zegarek może się obracać przez 12 godzin dziennie. Nakręcacze
    zegarków są kalibrowane i programowane z uwzględnieniem czasów
    odpoczynku zegarków.

    Przewijarki pochodzą z Niemiec, Chin, Turcji, Włoch czy Szwajcarii.
    Pochodzenie jest wskazane na karcie produktu. Są przez nas wybierane,
    testowane i zatwierdzane.

    DOSTAWA I ZAMÓWIENIE

    Przetworzenie Twojego zamówienia, wyprodukowanie produktów, a także (bezpłatna) dostawa zajmuje naszemu zespołowi maksymalnie od 7 do 14 dni roboczych.

    Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zamówienie dotarło do Państwa możliwie najszybciej, bez uszczerbku dla jakości naszych produktów.

    Niektóre rotaki i pudełka do zegarków z naszego katalogu znajdują się w naszych warsztatach, inne nie. Może to wyjaśniać różnice w czasie realizacji poszczególnych zamówień.

    Możesz śledzić swoją przesyłkę, klikając następujący link: Śledzenie przesyłki.

    W międzyczasie nie wahaj się z nami skontaktować: support@le-remontoir-montre.fr

    Dostawa jest bezpłatna i nie ma minimalnej ilości zamówienia. Dostarczamy w dowolne miejsce w Europie.

    Problem z pocztą? Twoja przesyłka została zgubiona, uszkodzona lub zniszczona?

    Z naszą w 100% bezpieczną dostawą, Le Remontoir Montre zajmie się problemem za Ciebie. Zadowolenie klienta jest naszym priorytetem. Nie zrzucamy odpowiedzialności na przewoźnika i nie pozostawiamy Cię samemu sobie.

    Bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność, natychmiast wysyłając nową paczkę na nasz koszt.

    Prosimy o kontakt pod adresem support@le-remontoir-montre.fr: nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby spełnić Państwa oczekiwania.

    Pamiętaj, aby sprawdzić spam i później zapisać nasz adres e-mail. Jeśli
    e-mail nie znajduje się w folderze ze spamem, skontaktuj się z nami pod
    adresem support@le-remontoir-montre.fr

    ANULOWANIE I ZWROT

    Dopóki Twoje zamówienie nie jest „przetwarzane”, możesz je zmodyfikować, kontaktując się z działem obsługi klienta tutaj

    Masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni roboczych na zwrot zamówienia.

    Nasze akcesoria podlegają ścisłej kontroli jakości przed każdą wysyłką. Jeśli jednak Twoje zamówienie posiada wadę fabryczną, prześlij nam zdjęcie reklamowanego produktu (w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu) na adres e-mail: support@le-remontoir-montre.frwraz z numerem zamówienia.

    Będziemy mogli odpowiedzieć i wymienić wadliwe lub niezgodne produkty po 14 dniach.

    Wszelkie koszty zwrotu i inne opłaty leżą po stronie klienta.

    Anulowanie zamówienia jest całkowicie możliwe. Jeśli zamówienie jest już realizowane, koszty anulowania wyniosą jednak 40% ceny zakupu.

    Nie wahaj się z nami skontaktować e-mailem pod adresem support@le-remontoir-montre.fr: nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby spełnić Twoje potrzeby.

    Bezpieczeństwo

    Twoje bezpieczeństwo jest naszym priorytetem: nasza strona oferuje wyłącznie bezpieczne i gwarantowane metody płatności.

    Akceptujemy :

    - Karta kredytowa

    - Karty debetowe

    - PayPal

    Twoje dane bankowe lub dane karty kredytowej nie zostaną nam w żadnym wypadku przekazane. Wszystkie płatności są chronione przez nasz 128-bitowy procesor płatności szyfrowany SSL. Nie przyjmujemy czeków.

    Twoje dane są w 100% bezpieczne.

    O jakości naszych usług świadczy obecność „HTTPS” w adresach URL naszego sklepu. HTTPS to odmiana protokołu „http” zabezpieczona protokołami SSL/TLS. Protokół HTTPS służy do ochrony transakcji finansowych w witrynach sprzedawców. Jako sprzedawcy internetowi zdajemy sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach stosowanie protokołu SSL staje się niezbędne. To najlepszy sposób na ochronę danych i zabezpieczenie się przed hakerami i kradzieżą tożsamości.

    Wizualnie certyfikat SSL jest reprezentowany przez kłódkę, która pojawia się w pasku adresu przeglądarki internetowej. Jest również reprezentowany przez literę „s”, co oznacza „bezpieczny” i która jest dodawana do protokołu „http” na stronie internetowej w pasku adresu.